december 19, 2015

Han faldt om

En tragikomisk historie fra SYNOPSIS-bloggen fredag 18.12.15

Fald du blot trygt in i og ovenpå en kvinde

af Ed Straker

Til mine mandlige læsere spørger jeg: Er du nogensinde, sådan ved et rent uheld, faldet ovenpå og ind i en kvinde? Jeg spørger, fordi det er åbenbart det der skete med en Saudisk millionær - Ehsan Abdulaziz, der var anklaget for at voldtage en kvinde. Han blev frifundet for alle anklager, da han gjorde det klart at det var ved et uheld han faldt ind i hende:.
En saudisk millionær er blevet pure frifundet for anklagen om at have voldtaget en teenager da han hævder han ved et uheld penetrerede den 18 årige pige da han snublede og faldt.
Ejendomsudvikler Ehsan Abdulaziz, 46, var anklaget for at påtvinge sig adgang til en ung kvinde da hun sov rusen ud på sofaen i hans luksuslejlighed efter et drikkegilde, i MAIDA Vale, Vestlondon..
Han havde allerede haft sex med hendes 24 årige veninde og sagde at han kunne være faldet ovenpå teenageren mens hans penis stadig var fremme.

Gift og far til et barn blev hr. Abdulaziz frifundet for voldtægt ved en domstol i  Southwark Crown Court. ..
.
Han sagde: “Jeg er klodset. Jeg faldt men der skete ikke noget, mellem mig og pigen, der skete slet ingen ting.” Han sagde at spor af DNA kunne findes i hendes vagina på grund af faldet.

Feminister hævder der er en voldtægtskrise på colleges og at voldtægt sker, hvis en mand ikke hele tiden beder om tilladelse til hver ethvert skridt i den seksuelle proces.

Men her i hr.Abdulaziz's sagen hører man ikke et pip fra feministerne. Tror du de sådan set er sympatiske indstillet over for denne “seksuelt fald” forsvar? Tror du nævningene kørte hjem i en splinterny BMW overbevist om hr. Abdulaziz's uskyld?

Måske sker det oftere end jeg ved. I kommentarsektionen vil jeg gerne vide om du nogensinde er faldet ind i en kvinde, og hvis det er sket, hvordan det så lykkedes dig at finde ud igen.

This article was written by Ed Straker, senior writer of NewsMachete.com, the conservative news site.

http://www.americanthinker.com/blog/2015/12/saudi_millionaire_cleared_of_rape_charges_after_he_accidently_fell_into_woman