november 17, 2015

De Fremmede


Et meget dårligt bytte, Dronninglunds borgere udsættes for - at konvertere et velfungerende sygehus til en støjende, beskidt flygtningebolig. Jeg vil blankt erkende, at jeg ikke er tilhænger af den muslimske indvandring og flygtningestrøm fra Syrien, da min holdning er, at alle disse unge mænd burde blive hjemme og kæmpe for deres land. I stedet forlader de kone og børn, for at søge de vestlige sociale goder.

De har selv medvirket til den elendighed, som de i dag sidder i. I flertallet af muslimske lande er der sket en befolkningseksplosion. Syrien havde i 1950 fire mio. indbyggere, hvor de i dag har 23 mio. Enhver kan jo se, at det vil ende galt, med arbejdsløshed, fattigdom og krige til følge. Desuden er 60 pct. af indbyggerne i Syrien sunnimuslimer, som sikkert er årsagen til borgerkrigen i Syrien, da sunnierne hverken tolererer shiamuslimer, kristne eller alawitter, som Assad i øvrigt tilhører.
Jeg tillader mig også at kalde venligboerne for uoplyste naivister, da de står med åbne arme og byder velkommen, til mennesker de intet aner om. De aner intet om deres religiøse status og om de vil respektere det danske demokrati og vores kultur.

Hvad forventer disse venlige boer sig af fremtiden? Vil de acceptere, at den muslimske kultur/religion får højere status end vores kristne tro og kultur? Vil de acceptere undertrykkelse af kvinder, pædofili, (som ganske vist går under betegnelsen barnebrude) og halalslagtning uden bedøvelse? Nej, det er ikke aktuelt nu, men det kommer, spørg blot imamerne, og de stærkt troende, som efterhånden tæller en for stor procent i dette land.

Asta Bjerre, Tolne, 9870 Sindal