juli 02, 2014

Islamisk svindel og rettelse af tidl. information

Jeg er ikke rigtigt kommet i orden endnu efter at en mig ubekendt arabisk svindler på Cypern har udgivet sig for at være mig og at jeg havde "misforstået" min taske (d.v.s. mistet min taske) og derfor var uden penge. Araberen har i mit navn skrevet til en masse mennesker og firmaer, bl.a. åbenbart følgende redaktioner redaktsjon@fjordingen.no it.ordetfritt@ltz.se jacob.rudolfsson@varldenidag.se  smtp13.stejtech.net. <htredaktionen@hjotidning.se> og videre til forsikringsselskabet Folksam angående evt. erstatning for mistet bagage.

Denne arabiske svindlerskurk ønskede at få 950 Euro, som forhåbentlig ingen har givet ham i god tro.
Jeg er altså på grund af denne ikke usædvanlige islamiske kriminalitet noget bagud, men jeg kommer tilbage.
Jeg skal dog lige først lave en rettelse til mit første indlæg om Helsingør, hvor jeg tog grundigt fejl af byvåbenet, som jeg tog for et første primitivt fyrskib, men nu har jeg fra Turistkontoret fået oplyst, at det er en hanseatisk skibstype, der hedder Karak, og at det ikke er en jernkurv med ild, men en jernkur til den mand, der skulde holde udkik fra masten. Det jeg tog for røg skal være et flag. ,Undskyld fejlen og tak til Turitkontoret for denne information. Jeg har det med at glemme, at ting kan slås op på google. Man bliver jo ikke ved at være....80 !