juni 07, 2014

Han var "rakryggad" som svenskerne siger....

Lars Løkke Rasmussen har været gennem smædemaskinen. Hvis man ikke har noget extragodt at sige om ham, så vil jeg: som sundhedsminister viste han en renhjertet modstand mod det sex-svineri, som moderne pædagoger vilde fylde vore børn med, og som mange politikere åbenbart finder i orden!!! Ved hjælp af en CD-rom "Sexstarz" skulde vore skolebørn indvies i alle former for sex fra det normale til det perverse som sodomi og pædofili, men trods hård kritik og hånende ord holdt Lars Løkke Rasmussen på sit og forhindrede, at nævnte CD fandt indpas i skolen og fik skolevæsenets blå stempel.

Kald mig nu bare snerpet. Jeg har en bred ryg, og jeg ved, hvad jeg taler om. Da udtalelser som denne her let bliver forvansket af anderledes-tænkende, skal jeg skynde mig at præcisere, at mennesker naturligvis må have lov til privat at kikke på hvad som helst, hvor liderligt sjofelt det end måtte være, men det skal ikke påføres børnenes tanker igennem lærere, pædagoger, psykologer o.l.
Der skal værnes om forældremyndigheden. Den skal ikke afskaffes som i diktaturer.

Tiderne er blevet værre: svineriet er nået op i højeste top, og EU og WHO er enige om, at Europas børnehavebørn og skolebørn fra det kommen skoleår skal TVANGSindlægges til alverdens
sjofle og snuskede udlægninger af det, der - som naturens inderste væsen - burde være det fineste.

De unge forældre og andre, der ikke aner noget om dette projekt, kan slå op på Spydpigens eller Synopsis's søgeanordning og skrive ordet "pædofili", og de vil se, hvor dybt ned, vi er sunket for

at tilfredsstille islamtilhængeres sexkrav efter deres livsopfattelse og sharialove.