juli 09, 2013

Advarsel fra Norge til svage mænd i tidens sexcirkus


ADVARSEL!!!SVINDLERE PÅ FERDE!!!Jeg vil med dette advare deg mot noe som skjedde med meg på Sjøsiden, og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme og skeptiske typen, så det kan sikkert skje deg også!

Slik virker svindelnummeret:
To unge damer kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-skjortene deres. Det er umulig å ikke se på og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen. Da avslår de og ber om skyss i steden. Du sier selvfølgelig ja, og de setter seg inn. Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre. Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din!

Jeg fikk min lommebok stjålet lørdag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.
Så vær oppmerksom på disse pikene...


girls07