september 15, 2010

Dum? Eller falsk?

Joakim Wohlfeil låtsas tydligen vara så dum, att han har missförstått SD´s valvideo och på den bakgrunden är berättigat att spinna ett lögnens nätverk till smutskastning av SD-partiet och dess många väljare. Men spindeln har svagt fäste och nätverket är därför slappt. Jag skall hjälpa dig, Joakim, eftersom du inte har förstått närvaron av burkar i videon: burkan är et gemensamt symbol för islam. Fattar du nu?

Eller skall jag fortsätta?

Islam kostar otroligt stora summer båda i Sverige och alla andra ställen i Europa, vilket har varit medverkande till en allvarlig ekonomisk kris. Tyvärr utgör de många muhammedanska kriminella också en ansenlig procent av kriminalstatistiken, vilket SD givetvis har påpekat, och som du här så riktigt säger utgör de ”ett verkligt kostsamt problem”


Du skriver, at SD är ”kända för att ha en extremt hög andel aktiva med kriminell bakgrund”. Det ljuder som ren förtal och är därmed troligen ett straffbart uttalande! Jag är pensionär i dag, men jag har varit aktivist sedan 1971 och är det fortfarande. Hade jag haft pengar hade jag rest sak mot ditt förtal av SD´s väljare. Jag har kämpat mot allmän nerbrytning av de europeiska samhällen, mot sexuell omoral som till exempel pedofili, mot vänsterelementers narkotikaförhärligelse och spridning, mot kommunistisk indoktrinering i skolarna etc. etc. Av den anledning röster jag på SD.

Till slut i ditt spindelarbete skenar trådarna fullkomligt: ”man (svenskarna) omfattas av rättssäkerhet och social trygghet, oavsett om man (...) är sverigedemokrat”
Hur i himlens namn kan du säga något sådan nonsens? Följer du inte als med i samhället omkring dig?
Och den bevisliga ständigt förekommande brist på rättssäkerhet ”borde SD (efter din mening) vara tacksamma för”. Ha, ha, ha….

SD har ”bara ett svar”, skriver du. Javisst, för det inkluderar allt!

Hur kan du, Joakim, vara riksdagskandidat för kristdemokraterna?
Jag känner andra som är bra mycket bättre!




Källa: Världen idag 13.9.2010