september 10, 2008

Lene

Jeg ville have skrevet om Lene Espersen i forgårs, men nåede det ikke – og nu ser jeg, at hun Gud hjælpe mig er blevet formand for partiet !

Jeg ville have angrebet hendes konstante justitsminister-bla, bla, bla om det evindelige ungdomsspektakel og bandeopgør om narkomarkedet (som ifølge det politisk-korrekte politi ikke må kaldes bandekrig). I stedet for at få gjort noget effektivt.
Til syvende og sidst er det politikernes skyld, at deres forsømmelser gennem de sidste 40 år har bragt Københavnerne i den aktuelle situation uden fjerneste beskyttelse fra myndighedernes side! Enhver idiot kunne forudse denne udvikling, som fik ganske frit løb i 1968.

Jeg ser nu, at en ”kommentar fra en dansker i TN” på Hodjas blog om den nyudnævnte partiformand er af samme mening: ”Lene E er så middelmådig i alle henseender, at det skal nok blive en kortvarig affære
Men det er dog alligevel utroligt, at hun har kunnet sidde som minister i så mange år uden at have forrettet en eneste gerning af værdi.

Er det danske politikorps så stort og indviklet, at hun ikke, med alle sine embedsmænd og politichefer og rådgivere, kan finde ud af at få flere strømere på gaden, få anholdt nogle flere forbrydere og få skærpet lovene, så de kan blive i fængslet?"