juni 08, 2007

Han vidste ingenting...

Det er sjældent at møde en, der rejser på tommelfingeren i dag, men jeg tog ham med. En ung fyr fra Østrig, som boede i Sverige hos sin kæreste.
Om han studerede. Jo, det havde han gjort en tid, - filosofi, men lagt det på hylden. Nu tog han tilfældigt arbejde, f.ex. på Roskildefestivalen. Og lige nu havde han været i Rostock nogle dage til demonstrationerne...


Jeg spurgte, hvad han mente om muslimer, men han mente ingenting.
Da jeg havde den pjece, som de Allerøde postbude ikke ville dele ud, så gav jeg ham den. Så kunne han jo læse om EU´s aftaler med de islamiske lande om de kommende invasioner af muhammedanere.
Da han åbenbart var venstreorienteret, måtte jeg formode, at han var positivt indstilllet til EU-projektet.
"Det vidste jeg ikke noget om!" sagde han.


Næh, men måske vil han mærke det en dag. En større indvandring vil trykke lønningerne. Vi ser jo allerede, hvordan muhammedanske frisører fører meget lavere priser end danske frisørsaloner og således skaffer sig en god kundekreds.
Vi talte videre om EU´s diktatoriske system. Om hvordan rige handelsmænd brød sig pokker om dyreværn, når bare de kunne exportere levende dyr over grænserne til langt Fanden i vold.



Hvor er det godt, at et postbud handler så udemokratisk, at alle får øjnene op, at der er noget galt